1. Norēķinieties, izmantojot elektronisko norēķinu sistēmu Paysera”: Jums tiks sagatavots pārskaitījums ar nepieciešamajiem rekvizītiem. Pēc pārskaitījuma veikšanas mēs nekavējoties tiksim informēti, ka pārskaitījums ir veikts, un varēsim izpildīt Jūsu pasūtījumu.

  2. Varat veikt maksājumu arī pēc priekšapmaksas rēķina saņemšanas, t. i., veikt pārskaitījumu atbilstoši izrakstītajam rēķinam (rēķina numuru un citus nepieciešamos datus nosūtīsim uz Jūsu e-pasta adresi). Tādā gadījumā bankas pārskaitījums būs jāveic Jums pašam. Mēs pasūtījumu izpildīsim, tiklīdz būsim pārliecinājušies, ka nauda ir pārskaitīta.

Uzmanību: Ja preces netiek apmaksātas 5 darba dienu laikā, pasūtījums tiek anulēts.

PIEGĀDE

Jūsu piegādātās preces piegādās mūsu sadarbības partneri: SIA „DPD Latvija” vai SIA „OMNIVA LV”.

 

IZVĒLIETIES ĒRTĀKO PIEGĀDES VEIDU: 

1.    Preču piegāde ar DPD kurjerdienestu uz Jūsu norādīto adresi.

2.    Preču izņemšana DPD Pickup tīklā (sūtījumu punktos un termināļos).

3.    Preču saņemšana „Omniva” pakomātos. 

Preču piegāde ar DPD kurjerdienestu:

DPD kurjers sūtījumu piegādās uz Jūsu mājām, biroju vai jebkuru citu Jūsu izvēlētu adresi.

Preces Latvijas teritorijā kurjers piegādās 2-3 darba dienu laikā.
Par paredzamo sūtījuma piegādes laiku un sūtījuma numuru tiksiet informēts SMS veidā vai e-pastā.
Preču piegādes brīdī pēc kurjera lūguma nepieciešams uzrādīt personu apliecinošu dokumentu.

 Ja sūtījuma pieņemšanas brīdī pamanāt iepakojuma bojājumu, nekavējoties par to informējiet kurjeru, kurš sūtījumu ir piegādājis, un sastādiet iepakojuma bojājumu aktu. Ja pasūtītā prece tiek pieņemta un sūtījuma dokumentā netiek veiktas piezīmes, tiek uzskatīts, ka sūtījums piegādāts bez bojājumiem.

Preču saņemšana DPD Pickup tīklā:

Saņemiet sūtījumu ar pasūtītajām precēm Jums ērtā laikā Jūsu izvēlētā DPD Pickup sūtījumu punktā vai terminālī.

Sūtījumi uz DPD Pickup sūtījumu punktiem un termināļiem tiek piegādātas 3-5 darba dienu laikā.

DPD Pickup sūtījumu termināļi strādā 24 stundas diennaktī 7 dienas nedēļā. Atsevišķu DPD Pickup sūtījumu punktu darba laiki var atšķirties, tāpēc pirms došanās pēc sūtījuma iesakām pārliecināties par darba laiku.

Kad Jūsu sūtījums būs nogādāts uz DPD Pickup sūtījumu punktu vai termināli, Jūs par to tiksiet informēts ar SMS un/vai e-pastā.

Izņemot sūtījumu DPD Pickup sūtījumu punktā, Jums būs jāievada īsziņā saņemtais PIN kods vai jāuzrāda personu apliecinošs dokuments. Izņemot sūtījumus DPD Pickup sūtījumu terminālī, Jums būs jāievada īsziņā saņemtie PIN kodi.

Ja sūtījuma saņemšanas brīdī pamanāt bojājumus, kopā ar Pickup sūtījumu punkta darbinieku sastādiet iepakojuma bojājumu aktu. Zvaniet uz klientu apkalpošanas centru pa tālr. +371 67 387 284; [email protected].

Atrodiet tuvāko DPD Pickup sūtījumu pakomātu vai termināli šeit.

Preču saņemšana OMNIVA LV pakomātos:

Saņemiet sūtījumu ar pasūtītajām precēm Jums ērtā laikā Jūsu izvēlētā OMNIVA LV pakomātā.

Sūtījumi uz OMNIVA LV pakomātiem tiek piegādāti 3-5 darba dienu laikā

OMNIVA LT pakomāti strādā 24 stundas diennaktī 7 dienas nedēļā. Saņēmējs savu sūtījumu var saņemt jebkurā dienā un jebkurā diennakts laikā.

Jūsu sūtījums pakomātā tiek uzglabāts 7 dienas. Dažas dienas pirms uzglabāšanas termiņa beigām Jums tiks nosūtīta atgādinājuma īsziņa. Ja noteiktajā uzglabāšanas periodā neizņemat sūtījumu, tas tiks atgriezts sūtītājam.

Kad Jūsu sūtījums būs nogādāts uz OMNIVA LV pakomātu, Jūs par to tiksiet informēts ar SMS un/vai e-pastā.

Sūtījumu varat izņemt, ievadot durvju kodu, kas Jums tiks nosūtīts īsziņā vai e-pastā. Ja sūtījumu terminālī esat ievadījis pareizu kodu, durvis automātiski atveras un Jūs varat saņemt savu sūtījumu.

Ja sūtījuma pieņemšanas brīdī pamanāt iepakojuma bojājumu, zvaniet uz klientu apkalpošanas nodaļu pa tālruni +371 2704 2424 vai rakstiet uz e-pasta adresi [email protected].

Atrodiet tuvāko OMNIVA LV sūtījumu pakomātu vai termināli šeit.